Isnin, 30 April 2012

VAMPIRE LOVE


VAMPIRE LOVE




SINOPSIS

Mengisahkan Anne yang ingin mengubah cara hidupnya dari menjadi vaillin vampire hanya kerana jatuh hati dengan seorang pemuda yang bernama Cullen. Tapi Anne tidak tahu Cullen juga merupakan seorang vampire yang hidup dalam dunia manusia. Pertemuan mereka yang pertama di hutan simpan Forest sewaktu perkhemahan kolej Cullen,telah membuatkan Anne jatuh hati. Sepanjang perkhemahan Cullen, Anne sentiasa memerhati dari jauh. Setiap kali Cullen bangun pagi, pasti ada sekuntum bunga dihadapan khemahnya. Cullen menyangka ada pelajar lain yang cuba menyakatnya tanpa mengetahui pekara sebenar. Demi mengetahui siapa yang ingin mengenakannya itu, Cullen berjaga sepanjang hari dalam khemah. Seperti biasa Anne meletakkan sejambak bunga dihadapan khemah Cullen tanpa menyangka dirinya diperhatikan oleh Cullen. Sungguh Cullen tertarik dengan keindahan gadis itu. Cullen mengikuti Anne. Tapi Anne dapat merasakan dirinya diperhatikan dan diikuti. Anne terus hilang dari pandangan Cullen membuatkan Cullen tercari-cari sehingga dia tersesat. 


Apakah yang terjadi kepada Cullen dan kemana hilangnya Anne???????

14 ulasan:

sesumpahmerah berkata...

takutnya.....

addin adila berkata...

takut ke?

addin adila berkata...

cerita yg baru dapat idea gara2 kebosanan melanda

Hanamiko Sakura berkata...

err.. macam cerita twilight je..

addin adila berkata...

ala twilight tapi lain ckit

addin adila berkata...

tapi cter ni x sme dgn twilight..dia yg sme vampire je

gAdis qLATE ( ^_^ ) berkata...

ok laa cite ni walaupun pendek.. kalau smbung lg mesti lg ok...

addin adila berkata...

thanks gadis qlate...cite ni memang ada sambungan.... addin akan masukan setiap minggu

rai berkata...

ade smbungan tk ??

addin adila berkata...

ni sinopsis je rai.... smabungan dia ada...cuba tengok vampire love 1

Kitty berkata...

Hehe good luck with your story. Tapi I tak suka ceta vampire2 ni. Twilight pun I tak suka.

Good luck :)

addin adila berkata...

owh sori la kalau kitty x suka citer ala2 vampire ni... hope kitty suka cerita citer penulis

eiyqa berkata...

mcm best je??? sambungan???
^^

addin adila berkata...

eiyqa boleh baca dkt vampire love 1

http://addinadila.blogspot.com/2012/04/vampire-love-1.html

Isnin, 30 April 2012

VAMPIRE LOVE


VAMPIRE LOVE




SINOPSIS

Mengisahkan Anne yang ingin mengubah cara hidupnya dari menjadi vaillin vampire hanya kerana jatuh hati dengan seorang pemuda yang bernama Cullen. Tapi Anne tidak tahu Cullen juga merupakan seorang vampire yang hidup dalam dunia manusia. Pertemuan mereka yang pertama di hutan simpan Forest sewaktu perkhemahan kolej Cullen,telah membuatkan Anne jatuh hati. Sepanjang perkhemahan Cullen, Anne sentiasa memerhati dari jauh. Setiap kali Cullen bangun pagi, pasti ada sekuntum bunga dihadapan khemahnya. Cullen menyangka ada pelajar lain yang cuba menyakatnya tanpa mengetahui pekara sebenar. Demi mengetahui siapa yang ingin mengenakannya itu, Cullen berjaga sepanjang hari dalam khemah. Seperti biasa Anne meletakkan sejambak bunga dihadapan khemah Cullen tanpa menyangka dirinya diperhatikan oleh Cullen. Sungguh Cullen tertarik dengan keindahan gadis itu. Cullen mengikuti Anne. Tapi Anne dapat merasakan dirinya diperhatikan dan diikuti. Anne terus hilang dari pandangan Cullen membuatkan Cullen tercari-cari sehingga dia tersesat. 


Apakah yang terjadi kepada Cullen dan kemana hilangnya Anne???????

14 ulasan:

sesumpahmerah berkata...

takutnya.....

addin adila berkata...

takut ke?

addin adila berkata...

cerita yg baru dapat idea gara2 kebosanan melanda

Hanamiko Sakura berkata...

err.. macam cerita twilight je..

addin adila berkata...

ala twilight tapi lain ckit

addin adila berkata...

tapi cter ni x sme dgn twilight..dia yg sme vampire je

gAdis qLATE ( ^_^ ) berkata...

ok laa cite ni walaupun pendek.. kalau smbung lg mesti lg ok...

addin adila berkata...

thanks gadis qlate...cite ni memang ada sambungan.... addin akan masukan setiap minggu

rai berkata...

ade smbungan tk ??

addin adila berkata...

ni sinopsis je rai.... smabungan dia ada...cuba tengok vampire love 1

Kitty berkata...

Hehe good luck with your story. Tapi I tak suka ceta vampire2 ni. Twilight pun I tak suka.

Good luck :)

addin adila berkata...

owh sori la kalau kitty x suka citer ala2 vampire ni... hope kitty suka cerita citer penulis

eiyqa berkata...

mcm best je??? sambungan???
^^

addin adila berkata...

eiyqa boleh baca dkt vampire love 1

http://addinadila.blogspot.com/2012/04/vampire-love-1.html