Rabu, 22 Jun 2011

NORA ELENA

ni sambungan NORA ELENA yang aku post 
yang tak abis lagi aku bagi tau
pasal watak2 spt:-

watak yg dibawak WAN SHARMILA
memang cukup berkesan
memang meluat dengan watak dia tu
sebagai YVONNE

huhu ERRY PUTRA jadi polis
yang  bernama AMIR
sian dian ye kena fitnah dengan NORA
tapi watak AMIR sebagai polis kurang berkesa
tapi aku tak tau kenapa...

watak ADILA yang dibawa PUTERI CHIHI
memang best huhu
bebbeza dgn watak nya dlm novel
kan bagus kalau watak dia dengan MALIK bercinta
dengan AMIR tu mcm kurang sesuai


ANA DAHLIA seorg yang lawak gak
n nice person as AZIRA
ble sebut nme AZIRA 
I will miss somebody..huhu


watak RAMONA sebagai NILAWATI
agak berkesan walaupun masuk
lambat..huhu
memang tak sangka KHAIRUL yg jadi laki dia
sebab aku ingat laki dia KARIM
mcm yang kat novel tu

AMIRA as adik SETH, MARIA
kurang memuaskan maybe she still young 
n kurang sesuai sbgai watak tu
kerana tak nampak sebaya dgn NORA...








Tiada ulasan:

Rabu, 22 Jun 2011

NORA ELENA

ni sambungan NORA ELENA yang aku post 
yang tak abis lagi aku bagi tau
pasal watak2 spt:-

watak yg dibawak WAN SHARMILA
memang cukup berkesan
memang meluat dengan watak dia tu
sebagai YVONNE

huhu ERRY PUTRA jadi polis
yang  bernama AMIR
sian dian ye kena fitnah dengan NORA
tapi watak AMIR sebagai polis kurang berkesa
tapi aku tak tau kenapa...

watak ADILA yang dibawa PUTERI CHIHI
memang best huhu
bebbeza dgn watak nya dlm novel
kan bagus kalau watak dia dengan MALIK bercinta
dengan AMIR tu mcm kurang sesuai


ANA DAHLIA seorg yang lawak gak
n nice person as AZIRA
ble sebut nme AZIRA 
I will miss somebody..huhu


watak RAMONA sebagai NILAWATI
agak berkesan walaupun masuk
lambat..huhu
memang tak sangka KHAIRUL yg jadi laki dia
sebab aku ingat laki dia KARIM
mcm yang kat novel tu

AMIRA as adik SETH, MARIA
kurang memuaskan maybe she still young 
n kurang sesuai sbgai watak tu
kerana tak nampak sebaya dgn NORA...








Tiada ulasan: