Selasa, 6 Mac 2012

Panggilan Temuduga JURURAWAT MASYARAKAT

hp ku berbunyi..... xpasti bila
pagi tu aku bangun
n mcm bse aku msti cek hp dlu
takut2 ada mesej penting....
and aku tgk ada masej dari ayah
yg menyatakan aku
telah dapat temuduga jururawat masyarakat
pada 22hb Mac ni

Gembira bukan kepalang 
bila impian aku selama ini akhir nye tercapai
terus aku bersorak
mau terkejut budak bilik aku
sbb diorg ingat aku pagi2 ngigau

org pertama aku kol
mesti si dia....
hanya ucapan tahniah yg aku xpasti ikhlas atau x
sbb dlu waktu aku dapat tawaran 
sambung belajar kat UITM
dia macam xrela
tp aku memang x minat nak pergi
kerna kos yg ditawarkan kos perakaunan

n tbe2 taun ni aku dpt panggilan temuduga ni
lagi la dia x rela nak pisah
macam tu juga bila aku kol KAK NADIA
dia pun sedih
sampai ATYRA suruh si DIA
halang aku pergi
rasa nak ngis pun ada
bila baca mesej yg diorg hantar
insan yg x pernah menangis akhirnya menangis
terasa berat hati nak tinggalkan diorg

lagi2 diorg kata diorg dah xde org yg nak ajar akaun
aishhh berat hati ni...
tp si DIA cakap pergilah kerana itu impian aku
akhirnya diorg yg lain pun paham
diorg x menghalang langkah aku untuk terus maju

sungguh aku terharu mempunyai rakan2 seperti diorg
walaupun pernah ada sengketa
tp tu x pernah musnah kan persahabatan aku dengan rakan2 aku kat
KOLEJ RISDA ni....
thanks to u all..



5 ulasan:

o-ReN berkata...

wawawawawawa.....jgn la mcam uh...akak izin kan..demi adik kesayanganku ini....tapi jangan pernah lupakan akak sudah....

addin adila berkata...

buat kak nad tersayang...adinda disini tidak akan melupakan kekanda disana....hihihihi

Awanama berkata...

Greetings from Colorado! I'm bored at work so I decided to browse yoiur website
onn my iphhone during lunch break. I love the knowledge you present here
and can't wait tto take a look when I get home.
I'm surprised aat how fast your blog loaded onn my mobile ..I'm not even using WIFI, just 3G ..
Anyhow, god site!

My web blog - The Venus Factor Review

Awanama berkata...

It's a shame you don't have a donate button!
I'd without a doubt donate to this fantastic blog!
I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding
your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh
updates and will share this site with my Facebook group. Talk soon!

my page oyun

Awanama berkata...

Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
Very helpful info particularly the last part :) I care
for such info a lot. I was seeking this certain info for a very long time.

Thank you and good luck.

My web site; dead animal removal in el cajon

Selasa, 6 Mac 2012

Panggilan Temuduga JURURAWAT MASYARAKAT

hp ku berbunyi..... xpasti bila
pagi tu aku bangun
n mcm bse aku msti cek hp dlu
takut2 ada mesej penting....
and aku tgk ada masej dari ayah
yg menyatakan aku
telah dapat temuduga jururawat masyarakat
pada 22hb Mac ni

Gembira bukan kepalang 
bila impian aku selama ini akhir nye tercapai
terus aku bersorak
mau terkejut budak bilik aku
sbb diorg ingat aku pagi2 ngigau

org pertama aku kol
mesti si dia....
hanya ucapan tahniah yg aku xpasti ikhlas atau x
sbb dlu waktu aku dapat tawaran 
sambung belajar kat UITM
dia macam xrela
tp aku memang x minat nak pergi
kerna kos yg ditawarkan kos perakaunan

n tbe2 taun ni aku dpt panggilan temuduga ni
lagi la dia x rela nak pisah
macam tu juga bila aku kol KAK NADIA
dia pun sedih
sampai ATYRA suruh si DIA
halang aku pergi
rasa nak ngis pun ada
bila baca mesej yg diorg hantar
insan yg x pernah menangis akhirnya menangis
terasa berat hati nak tinggalkan diorg

lagi2 diorg kata diorg dah xde org yg nak ajar akaun
aishhh berat hati ni...
tp si DIA cakap pergilah kerana itu impian aku
akhirnya diorg yg lain pun paham
diorg x menghalang langkah aku untuk terus maju

sungguh aku terharu mempunyai rakan2 seperti diorg
walaupun pernah ada sengketa
tp tu x pernah musnah kan persahabatan aku dengan rakan2 aku kat
KOLEJ RISDA ni....
thanks to u all..



5 ulasan:

o-ReN berkata...

wawawawawawa.....jgn la mcam uh...akak izin kan..demi adik kesayanganku ini....tapi jangan pernah lupakan akak sudah....

addin adila berkata...

buat kak nad tersayang...adinda disini tidak akan melupakan kekanda disana....hihihihi

Awanama berkata...

Greetings from Colorado! I'm bored at work so I decided to browse yoiur website
onn my iphhone during lunch break. I love the knowledge you present here
and can't wait tto take a look when I get home.
I'm surprised aat how fast your blog loaded onn my mobile ..I'm not even using WIFI, just 3G ..
Anyhow, god site!

My web blog - The Venus Factor Review

Awanama berkata...

It's a shame you don't have a donate button!
I'd without a doubt donate to this fantastic blog!
I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding
your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh
updates and will share this site with my Facebook group. Talk soon!

my page oyun

Awanama berkata...

Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
Very helpful info particularly the last part :) I care
for such info a lot. I was seeking this certain info for a very long time.

Thank you and good luck.

My web site; dead animal removal in el cajon