Selasa, 5 Julai 2011

mood siswi KOLEJ RISDA

akhirnya aku dah jadi bdk kolej RISDA
first day mmg gelabah...
fesi wlpn cengih tp baik...
tapi agak memenatkan..

ari kedua orentasi
kaki aku sekali g wat hal.atoyai...
rse mcm sengal je
sbb mngis tahan sakit.. dah la
4org fesi yg tolong angkat..
mmg tebal muka dibuat nyer..
baru ari kedua dah aku wat hal
pling cun bila kne g hospital
adoi aku kurang ske hospital2 ni
bru taun2 lpas g hospital
taun ni kene gi lagi

ari ni ari ketiga orentasi
aku dikecualikan dr aktiviti ari ni
sbb ak dpt mc dr doktor
bosan tak dpat join...
ari ni diorg ada LDK
(latihan dlm kumpulan)
mesti best aktiviti ari ni...
klau aku gi mesti kena marah
so dok bilik on9 n wat keje yg mne patut...

esok ari keempat orentasi arap2 leh
join diorg nyer aktiviti
kembara desa wlpn doktor tak bagi buat aktiviti
yg boleh memenatkan kaki ni
sbb klau kaki ni wat hal lg
doktor sruh dtg balik ke hospital...
adoi arap2 kaki ni tak wat hal
ak xnk gi hospital...

Tiada ulasan:

Selasa, 5 Julai 2011

mood siswi KOLEJ RISDA

akhirnya aku dah jadi bdk kolej RISDA
first day mmg gelabah...
fesi wlpn cengih tp baik...
tapi agak memenatkan..

ari kedua orentasi
kaki aku sekali g wat hal.atoyai...
rse mcm sengal je
sbb mngis tahan sakit.. dah la
4org fesi yg tolong angkat..
mmg tebal muka dibuat nyer..
baru ari kedua dah aku wat hal
pling cun bila kne g hospital
adoi aku kurang ske hospital2 ni
bru taun2 lpas g hospital
taun ni kene gi lagi

ari ni ari ketiga orentasi
aku dikecualikan dr aktiviti ari ni
sbb ak dpt mc dr doktor
bosan tak dpat join...
ari ni diorg ada LDK
(latihan dlm kumpulan)
mesti best aktiviti ari ni...
klau aku gi mesti kena marah
so dok bilik on9 n wat keje yg mne patut...

esok ari keempat orentasi arap2 leh
join diorg nyer aktiviti
kembara desa wlpn doktor tak bagi buat aktiviti
yg boleh memenatkan kaki ni
sbb klau kaki ni wat hal lg
doktor sruh dtg balik ke hospital...
adoi arap2 kaki ni tak wat hal
ak xnk gi hospital...

Tiada ulasan: